Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Ahad, 31 Julai 2011

Sepetang Di Kuala Sepetang

Alhamdulillah bersua kembali kita sejak No menyepikan diri. Segala urusan di rumah hampir selesai cuma kotak2 yang tak perlu No tak buka lagi..simpan je senyap2 hehe..

Mertua No, Ma dan Ayoh juga selamat sampai di Ipoh ni pada Jum'at tempohari. Alhamdulillah dapat la kami menyambut puasa bersama mereka.

Sempena Ma dan Ayoh disini, sempat la kami bawa mereka berjalan2 ke Taiping..dan singgah la kami disini untuk merasa MI UDANG yang amat tersohor tu pada Sabtu 30/7/2011.

Mi Udang Special..
Jom kita kira ada brp eko..

beso kan udang dia..

Abang kata SEDAAAAAP

Ayoh dan Ma kongsi la plak sbb Ma masih kenyang lagi..

Ni ha senarai harganya..
Lepas kekenyangan kami menuju ke Zoo Taiping pula.


Ma dan Ayoh naik ketapi hehe..
 Tapi sayang seribu kali sayang..len kali jangan p zoo di waktu malam..bayo mahal tapi tak berbaloi uhuk uhuk..kesian Ma dan Ayoh..dah la mereka berumo maka mata pun tak berapa nak terang..dek kesilauan cahaya lampu dorang tak sempat tengok segala binatang yang ada..



Di samping ini juga No nak ucapkan SELAMAT BERPUASA dan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN..


PELUKLAH RAMADHAN INI SEERAT MUNGKIN, KERANA TIBA MASANYA KITA TERPAKSA LEPASKANNYA. ANDAI RAMADHAN INI YANG TERAKHIR, SEMOGA IA YANG TERBAIK DISISI-NYA..


SEMOGA RAMADHAN INI MEMBAWA BERJUTA HIKMAH BUAT KITA SEMUA..
AMIIIN..

11 ulasan:

~izan~ berkata...

selamat berpuasa kak no...semoga ramadhan kita tahun ini lebih baik dr sebelum ini..sama2 la kita =)

mmg izan penah dgr mee udang yg glamer ni..byk betul udang dia dan harga pun rasanya mcm ok jugak tu =)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

Selamat berpuasa No..

oh..No pindah ke Ipoh ya..puaslah mkn mi udang tu nnt ya..:)

dulu adik rina duk Ipoh tp skang dah pindah dah..

YATZAKIE berkata...

sedapnye mee udg kak...nyam2..

ainnoraini berkata...

kak ain pun selalu kesana kalau balik kg en somi tau..sedapkan...

selamat berposa No...semoga amalan kite diberkati oleh allah dibulan yg mulia ini...

azila berkata...

sonoknya dpt berpuasa bersama2 family k.no..heheh, zoo antara tempat zla tamo p?sbbnya?heheh..

sal berkata...

no..meriahnya dpt jumpa keluarga..sesekali mereka dtg ke sana, lepas rasa rindu..

no..
trkesan pula bca sedikit nota ttg ramadan..

selamat menymbut ramadan almubarak..moga kehadirannya bersama keberkatan dan rahmat itu sentiasa menceriakan dan menggembirakan hati kita dan keluarga..ameen

Aku Ibu Muda berkata...

kak No...wani bc entry ni siang2 hari...terliurrrrrrr nengok udang..balik ni nk kena beli udang jugak :)

mzhany berkata...

no, Selamat berpuasa...

Daddy Ziyyad berkata...

Selamat Menyambut Ramadhan No...

Saya dari sehari ke sehari nak gi makan mee udang tu...jauh ke dari bandar Taiping? Dulu saya gi Taiping puas carik signbod nya..:P

Cik Ina Do do Cheng berkata...

No selamat berpuasa. akak minta maaf sekiranya ada salah dan silap.


ooo sedapnya mee udang dikuala sepetang.seronoknya, akak pun belum sampai ke taiping lagi.

kayrul-shah berkata...

selamat berpuasa kak no...besar punya udang..baru berbaloi-baloi makan..hehehhe