Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 12 Julai 2011

TERIMA KASIH Sahabat

Hari2 terakhir No di Labuan diisi dengan dengan sebaik2nya. Beberapa sahabat rapat No tidak lepaskan peluang terakhir ni dengan menjemput kami sekeluarga menjamu selera.

Tarikh : 8 Julai 2011
Tempat : Restoran Pattani, Jln Rancha-rancha
Masa : Makan Malam
Terima kasih Ta dan Ustaz Pian
Nah, kat restoran atas tu la No snap gambo KAYU BALAK semalam. Nampak tak yang No BULATKAN tuh hehe..tapi DD No tak tau la kayu balak betol dorang panggil apa pula..
Tarikh : 9 Julai 2011
Tempat : Stokis CNI WP Labuan
Masa : Petang
Terima Kasih Tuan Rumah
(Tuan rumah ilang daaaa)
Tarikh : 10 Julai 2011
Tempat : Rumah Kak Ana dan Abang Man
Masa : Makan Tengahari
Terima Kasih Kak Ana  (bj merah) dan Abang Man
Tarikh : 11 Julai 2011
Tempat : Restoran Island Tomyam
Masa : Makan Malam
Terima Kasih Nani dan Ustaz Zainal
Anda perasan tak kawan No Nani tu ada je muka dia kan..jangan hairan ye..kami ibarat adik beradik disini..p mai p mai tang tu la juga hehe..


Dan Nani la orang pertama yang No bagitau bila dapat pindah balik semenanjung melalui SMS. Tapi Nani tak balas. Lepas kerja terus datang umah No sambil bergenang2 air mata untuk mengesahkan berita tu. Ye la, jumpa je terus rapat, mungkin kami serasi kot.


Nani ni anak mami dari P.Pinang. Suaminya Ustaz Zainal orang Terengganu. Nani cakap Pinang No bantai cakap Terengganu haha..janji kami faham ye dak?


Apa pun, kenangan bersama kalian amat No hargai dan akan dikenang sampai bila2. No harap walopun kita berpisah lautan namun ikatan sesama kita akan terus mekar mewangi..INSYALLAH..amiiiiin..


TERIMA KASIH SAHABATKU SEKALIAN....

7 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

tetiba wani lak rasa sedih..macam la wani yg nk berpindah...huhuhuu

dah lama duduk situ kan kak no...mesti rasa sedih :(

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

ramainya kwn No..No mintak maaf ya td rina ada tag No gambar kat fb..sori kalau cam mengganggu je..:)

Ann Huda (Ate) berkata...

Menghitung hari perpisahan...Nanti mesti terkenang-kenang. Moga persahabatan berkekalan...

MaMa NuRuL berkata...

aduhai...sedihnya nak tinggal kawan2 sepermainan kan?banjir la airport labuan kekgi.

Cik Munge berkata...

assalam kak no,

dari entry2 akak sebelum ni lg sy dah sedih bila akak crita psl transfer.. padahal baru jumpa skali..

insyaAllah sok sy jumpa akak di airport ehh.. sob sob.. all the best kat tmpat baru (takut tak tercakap sok..)

>>awin: bakal penyewa rumah yg sopan<<

ainnoraini berkata...

seronokkan ramai bile ade ramai kawan mcm ni...

tak pe nnt ade rezeki boleh jumpe lagi..

Nora berkata...

Dalam suka ada duka... itulah hidup kan No... :)