Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 16 Ogos 2011

Main Teka Teki

Suatu malam sambil tengok tb No tanya la kat Abang..

No : Kita main teka2 deh..
Abang : Teka teki teka tekuk..ada kaki takde lutut hahaha..
No : Bukan lah..macam ni..kenapa penggali kubur tu time dia mengali tak pakai sua dalam?
Abang : ????? tak tau..kenapa?
No : Sebab dia pakai cangkul la time menggali tu..pakai sua dalam mana leh gali..
Abang : Hahahaha..

No : 1 lagi..kenapa orang kena tebang pokok kelapa?
Abang : ????? tak tau..kenapa?
No : Sebab pokok kelapa takleh cabut ngan tangan hahahaha...

Abang : Abang pula teka deh..kenapa anjing time dia kencing selalu angkat kaki?
No : Mmmmmm..tak tau..kenapa bang?
Abang : Sebab najis dia kan NAJIS MUGHALAZAH..takut kene kaki dia la..Hahahahahaha...

8 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

dh lama tak berteka teki :)

pamie berkata...

hehe,betui tu..

mzhany berkata...

ahaha teka teki abg lan mmg besh ahaha sabo jer lah ;)

halila Ibrahim berkata...

macam2 la.. hehe

Daddy Ziyyad berkata...

hahaha..lawak...boleh saya jual kat org lain teka teki ni..:P

ayushida berkata...

hahaha....pandai anjing tu bab najis ye..... mesti duk luar bilik darjah masa ustz tengah ngajor... huhuhu

sal berkata...

huhu ..lawak..anjing yg cerdik..

Cik Ina Do do Cheng berkata...

dah lama tak main teka teki. tetiba teringat zaman sekolah.