Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 22 September 2011

Barang Anda Akan Tiba....

Malam tadi No dapat panggilan dari sahabat maya No bertanyakan pasal barang yang No janji nak pos tu kan...yang No tulis dalam entri Istimewa Untuk Anda..alahai..MINTAK MAAF la banyak2 ye buat anda semua tertunggu2. Betul juga dari pihak akak kita ni..dah janji tapi tak sampai2 juga..mana tau kan kot2 hanging ke. Atau pun ilang ke kan huhu...Minta maaf sekali lagi ye. Agaknya klo tak akak kita ni tepon No, duk menJERUK lagi la barang anda semua tu ye huhu..TERIMA KASIH BANYAK2 YE KAK hehe..

Kesnya bukan apa..syik tertangguh-tangguh..time nak pos ade hal lain la pulak. Jarak pejabat pos tu bukannya jauh sangat cuma No kena naik ke atas sket tu je. Kawan No cakap ada kat Pasar Tanjung Rambutan.

Ok, pagi ni dengan SEMANGAT WAJA nya No pun p la ke Tanjung Rambutan nak cari. Tapi tak jumpa. No benti tanya kedai runcit..ALAHAI, rupanya sebelah pejabat TNB tu je..No kene patah balik la. TNB tu plak No dah singgah p bayo bil2.. Cuma lokasinya yang menggunakan bangunan kedai tu yang buat No tak perasan. Dh sampai pejabat pos No tanya camne nak poskan barang tu. Dia cakap guna sampul surat pun takpe, pakai timbang beli stem ..MMMMM, sampul surat pun No tak beli..pakai togel lam sampul duit raye tu je haaa..pastu No tanya, selain sini ade tak pejabat pos yang lain dan dia jawab ada kat taman perumahan No upanya..tapi mini pos la.. Looooooo tak tau la pulak No selama ni..duk lalu hampir tiap hari depan mini pos upenye. ho ho ho..

Balik tu terus beli sampul surat dan terus balik umah. Sebabnya nak tulis 10 alamat tu amik masa sket hehe..maklum la lame tak menulis syik menaip je kejenye..

Lepas anto Husna dan Faris sekolah agama tadi, No singgah la mini pos tu..dan alhamdulillah semuanya sudah diposkan. Kerani tu cakap..insyALLAH akan sampai 3hari bekerja kecuali ISNIN..maknanya INSYALLAH minggu depan la sampainye ye.

siap berSTEM dah hehe

tukang buh lam peti...

Pos Mini

camne leh tak prasan huhu...
Yang signboard kuning tu sebenarnya kedai runcit yang jual bahan2 basah. Kat situ la No selalu beli ikan dan sayo. Boleh pulak tak prasan peti warna merah kat situ. Depan tu laluan utama ke taman perumahan No. Belakang bangunan kedai tu pula ada masjid dan Sek Agama Rakyat Husna dan Faris. Dlu rasanya dah tengok kiri kanan kat situ. Klo tak.. takde la No rajin2 p naik kat TNB Tg. Rambutan nak bayo bil api dan elektrik hahahaha...saboo jela..

Ok, kepada Hany, kakIna, Rina, kakPia, kakSal, DD, kakAin, Fazz, kakSuri dan kakAriana..sekali lagi No mohon maaf ye.

P/S;;;
Baucer Diskaun ke Lost World of Tambun masih tidak digunakan lagi..hurmm ada sape2 nak tak????

4 ulasan:

Pia berkata...

"salam no..lahh sapa la akk yg phone tu gamaknya..tapi baguslah jugak kan..sbb kalau tak sampai skrg pun no tak tau yg wujudnya pos mini kat tempat no dok lalu hari2 pi beli ikan dan sayur tu...betul tak?"

Norhafiza berkata...

salam kakPIa : hahahahaha ye la kan kak ..klo tak jasa baik akak tu tepon No memang sampai ke tua la duk p bayo bil kat jaoh tu...pe2 pun NO UCAP BANYAK2 TERIMA KASIH pd akak tu kot2 klo dia ada bace sini..SAYANG AKAK tuh..

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

no , akak pun dah lupa pasal tu. tak kisah pun. biasalah tu kalau guna peti pos cam tu lambat sikit sampainya. tak sangka plak ada yang tanya. ekekek

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

rina pon sbnrnya masih ingt psl hadiah tu..tp rina rs No sibuk sbb tu x sempat nk pos..

voucher tu pos kat rina lah hehe..