Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 6 September 2011

Edisi Jejak Kasih

Alhamdulillah..sekali lagi diizinkan ALLAH TAALA untuk No mencoretkan serba sedikit di sini sejak bercuti raya. Lame beno menyepi...

Tahun ni No tak sempat nak snap gambo kami sekeluarga. Sebabnya, pagi2 lagi Husna, Faris dan Fadhlan ikut sepupu dorang p beraya. Tengok mood lepas ni kalu rasa nak buat kenangan kita pakat p snap kat kedai gambo la jawabnya..

Tahun ni juga merupakan kenangan manis No sebabnya No dapat jumpa kawan lama. Tapi 2orang je la. Yang lain tak sempat No nak ziarah. Mereka ni merupakan rakan No di zaman sekolah rendah lagi..lama tuuuu

Tini dan No
Raya ke-2, No sempat ke rumah Tini. Sebabnya sama line dengan rumah anak sedara No kat Marang. Alhamdulillah, lepas STPM tahun 1996, inilah kali pertama kami berjumpa. Kebetulan pula kami 1kelas mase Form6 dlu.

Ida, No dan Tini
Raya ke-4, No sempat singgah ke rumah Ida pula. Ngan Ida ni lepas UPSR terus membawa haluan masing2. Tak silap hanya sekali No jumpa Ida masa bujang dlu. Itupun dalam 5-10minit sebab kebetulan kami naik bas yang sama. Kemudian masing2 menyepi.

Kenangan Geng KAFA SK. Marang
Camne raya anda?..tentu seronok kan.

7 ulasan:

ariana berkata...

seronoklah No dapat jumpa member lama ekk..sekolah kat Marang rupanya ye..:)

Aku Ibu Muda berkata...

kakNo...body maintain cam anak dara lah :p

Daddy Ziyyad berkata...

Lama betul tak jumpa sejak lepas UPSR tu..hehehe...saya pun teringin nak jumpa kawan2 sekolah rendah dulu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

raya mistilah seronok No..

No dgn kengkawan masih nampak mcm anak dara je hehe

Ila berkata...

seronoknya jumpa kawan2 lama...ila tak dpt jumpa pun

ainnoraini berkata...

hari tu mase balik melaka jumpe gak kawan2 lame...mmg lame betul la tak jumpe..
sekali jumpe mmg seronok...citer zaman2 mase kanak2 dulu2kan...

selamat hari raya No...

suri solehah berkata...

selamat hari raya no.mmg seronokkan dpt jmpa kwn lama.