Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 23 September 2011

Teka Gambar-Dapat Hadiah Tau.....

Wah, mentang2 la dah tau kat mane nak pos surat..laju ke hari ni No nak bagi hadiah untuk anda. Tapi sebelum tu kena la TEKA GAMBAR ni dlu yek..

KLU;
1) Makanan
2) Made in Kelantan
3) Terkenal/tersohor di Kelantan

Hadiah berupa sekeping Baucer Diskaun ke Lost World Of Tambun, Perak

sori..kabur sket..

Syarat-syarat Baucer Diskaun ini ;
1) Tidak boleh ditukarkan dengan wang tunai..(No xmo bagi duit ye hehe)
2)Baucer ini hanya sah untuk pembelian 6tiket sahaja. (1keping tiket untuk 6orang)
3) Tidak sah untuk promosi lain.
4) Tidak sah untuk majlis berkumpulan.
5) Harga kanak-kanak terhad kepada mereka yang ketinggian 90cm ke atas dan berumur kurang daripada 12tahun.
6) Tiket yang dibeli hanya sah pada tarikh pembelian dan tidak boleh ditukar tarikh.
7) Kemukakan baucer asal semasa pembelian.

Waktu Operasi
Isnin, Rabu, Khamis & Jumaat -> 11pagi-6ptg
Sabtu, Ahad, Cuti Sekolah & Cuti Umum ->10pagi-6ptg
TUTUP pada setiap SELASA kecuali pada cuti sekolah & cuti umum.

TARIKH LUPUT BAUCER INI adalah pada 31 OCT 2011.

Harap maklum..

p/s
teka teki lain akan menyusul.............

8 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

apa ni kakNo? blur sangat la...hehe....


clue plisss

Norhafiza berkata...

hehehe...TERBLUR lagi ke huhuhu..igtkan dh nampak bentuknye...ok ok...kakNo + lg klunya..

Aku Ibu Muda berkata...

boleh teka brapa kali kakNo? hehe....

nampak macam serunding sbb ada urat2... :)

halila Ibrahim berkata...

Dah macam rupa kain batik la kak no .. tak nampak pun .. huhuhu ...

Norhafiza berkata...

hahaha..tak kisah la wape kali pun..jap2 buh klu ke-3 lak..

Aku Ibu Muda berkata...

murtabak raja ke?

SyUhAdA berkata...

nak teka..

nasi kerabu..

Norhafiza berkata...

tahniah wani betuuuuuul..