Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 20 Oktober 2011

Dah Pandai Dating

Semalam si Husna balik cerita..

Husna : Mama, tadi ustazah tangkap orang becinte..
No : Becinte? Sape?
Husna : Budak darjah 4..laki pompuan tu darjah 4.
No : Kat mane Ustazah tangkap? Ustazah jumpe ke?
Husna : Ade orang repot pastu Ustazah g cari. Dorang dating kat kedai makan, ponteng sekolah.

**Dorang berdua tu pelajar Sekolah Agama Rakyat sebelah petang.

Huhuhu...anak zaman sekarang..mmmm makin risau dengan perkembangan semasa..

14 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

Whattt??? Baru darjah empat???

wani dulu derjah empat duk selekehhh lagii...huhuuu

munna berkata...

AMBOI .. DARJAH 4 DAH PANDAI DATING2 DAN CINTAN CINTUN

Ardini Humaira berkata...

tu la kan bahaya budak2 skang

~izan~ berkata...

baru darjah 4 tu kak..adehh risaunya la anak2 yg tgh membesar ni.nak pantau sgt kang kata mengongkong,cari kebebasan cara lain plak,nak sporting sgt kang lain plak jadi.yg penting kena tahu apa anak buat kan kak dan pesan selalu...

Daddy Ziyyad berkata...

saya dulu darjah 4, tengok budak pompuan pun tak bernafsu..hahahha..sibuk main..

Halim RSaga berkata...

Amboi ... pandai nya kecik2 dh dating ...

mzhany berkata...

waaa advance nih...

Pia berkata...

"amboi baru darjah 4..nasib baik ustazah perasan dn cepat2 cari.."

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

hehe..baru darjah 4 tu..tp bukan jaman sekarang je camni..rina ingt lg ms tu rina darjah 3 ada budak lelaki darjah 3 juga tulis surat ajak bercinta..lawak betul..mmg masuk tong sampah jela surat dia ekeke

ariana berkata...

Tu lah..bdh zaman it No..
kita mak ayah ni lah yg dok bimbang sokmo..kena sentiasa pantau ank2 kita yek..kalau boleh selalu borak ngan dorang, buat mcm kawan, supaya dorang tak takut dan segan nk cite ape2..

Ann Huda (Ate) berkata...

Zaman dah berubah...kadang takut dengar citer anak2 buah yg sekolah rendah ni ttg kawan2 yang dah pandai bercinta2 tahap dewasa. Especially bila ada facebook. Ngeri baca status dia org. Kalau tidak tak kan lah ada kes budak 13 tahun dah lari ikut bf ke Lombok. Dah berpengalaman sejak sekolah rendah lagi kan. Mg Allah pelihara anak2 kita.

budak penjara berkata...

erkkk..kecik2 dh pandai..bahay budak zaman skang

cikguden berkata...

kecil-kecil dah pandai dating. hingus pun tak hilang lagi. ishhh

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

budak sekarang ni cepat matang tak cam zaman kita dulu. biasalah kesan dari persekitaran, dan teknologi terkini. kalau dibiarkan takut gak.