Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 17 Oktober 2011

Diet??? Lupakan Saja...

Nampaknya No terpaksa berpuas hati dengan berat sekarang..


Sebabnya ia akan bertambah menjadi seperti di bawah...

V

V

V


Kerana.....


V


V


V



Anda nampak tak????..Haaaa, tu maknanya No akan memasuki FASA BARU hehehe...ALHAMDULILLAH, SYUKUR dengan limpahan rezeki ini...

Sebenarnya No dah lewat 12hari(hari ni) jadi petang semalam No p klinik. Doctor pulak masuk lambat..terpaksa la No beli alat tu dan cek kat umah. Dan itulah hasil yang No dapat.

Petanda yang menguatkan lagi keadaan No, mula2 No mengidam Tapai Goreng..Pantang jumpa No mesti beli dan makan. Kedua, badan No terasa naik suhunya..membahang, kipas sentiasa on. Ketiga No mengalami sakit kepala dan mual selama 4hari...No tahan tak makan ubat tahan sakit sebab masa tu dah lewat 5-6hari...takut jugak klo betul lekat.., skang dah OK..tapi Abang kata No sakit kepala sebab makan petai huhu..Keempat, kawasan nipple No amat sensitif..sakit sangat bila tersentuh. ..dan semalam hari ke11 adalah PENENTUnya. ALHAMDLULILLAH sekali lagi.

Selama mana dah usianya No tak pasti sebab tak jumpa doktor lagi..insyALLAH dalam minggu ni juga kot No p sebab nak amik ubat Obimin juga. Time tu leh la tau bila duedate No..

Doakan semoga kandungan No akan selamat dan terus sihat ye...

13 ulasan:

~izan~ berkata...

Alhamdulillah..rezeki dtg lagi.Tahniah akak. takpe la berat naik pun,comel je kak..

semoga akak dan baby sihat selalu.. =)

mesti kakak2,abang2 semua tak sbr nk tgk adik baru nanti...

Aku Ibu Muda berkata...

Kak Nooooooooo...tahniah!


bestnyaa...hehe

Yatie Awang berkata...

Alhamdulillah, tambah lagi seorang

ainnoraini berkata...

alhamdulillah..tahniah No...bertambah meriah lagi kat rumah tu nanti kan...

semoga No n baby tu sihat...jaga kesihatan...

mzhany berkata...

no....seronoknyer...seriusly...beshnyer....TAHNIAHHHH no....

Pia berkata...

"alhamdulillah...akak tumpang seronok...rezeki rumah baru kot tu..apapun jaga kesihatan...jgn emo w/pun penat..sbb akk dah ada pengalaman dah asyik emo jer,akk terberanak awal..33 minggu...jaga diri no.."

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

Ya Allah No! Tahniah ya!!!

halila Ibrahim berkata...

wahhh ... bestnya ... tahniah kak no...

Daddy Ziyyad berkata...

Tahniah!! Rezeki Allah tu...Apa tarikh haid pertama bagi bulan yg terakhir?(LMP). Saya boleh kirakan usia kandungannya dan bila due date..

kayrul-shah berkata...

tahniah kak no..tumpang gembira sekali..lepas nie mesti macam2 citer pasal pregnant plakkan..hehhee

sal berkata...

alhamdulillah..rezki..

no, kak sal dengar klu ngandung, kena kurangkan makan tapai2 ..panas kot..

tahniah yee..

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

amboi untung ada doc kat sini.he he .tahniah no, rezeki tu, seronok tengok orang anak ramai.akak suka , sebab sunyi bila anak dah besar, tapi fikir keja susah plak. nasib baik no tak keja boleh uruskan anak-anak.

hakak CNN berkata...

Alhamdulillah.

Tahniahhhhhh...take care k..memang tak boleh nak diet pon..kang mengelupor lak anak kat dalam kangg..hehe...