Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 6 Oktober 2011

Impian Kan Nyata..









Anda pasti tau apa MISI No sekarang kan..klo boleh No nak teruskan lagi sehingga mencapai berat asal No dalam lingkungan 55-56kg..anda percaya tak?? haha klo taknak caye tak apa..No tetap nak teruskan. Walopon amik masa yang lama No tetap takmo putus asa walopon digoda oleh kakIna. Mana taknya, masuklah blog akak kita ni..anda pasti akan telan air lioq huhuhu.....mana taknya..masakan dan resepi akak kita nih leh bukak selera tau..saboooo saboooooo...hehe jangan marah ye kakIna..No tetap akan masuk blog akak hehe...

Satu lagi blog adik comey No ni..Izan...mmmmm  sabooooo saboooooo...kalo dekat2 memang No dah ngap dah huhuhu....

Dua2 blog ni berkisar hal keluarga dan diselangseli dengan pelbagai masakan mereka..mmmm klo takde idea p la kat sana ye..tak rugi tau..

Pssst..pagi ni baru jamah nasi goreng ayam 1sudu (tu yang masa merasa 'masin tawar' la tuh sambil duk kacau lam kuali) dengan teh 1cawan..lebihan nasi ayam semalam No goreng tak berape nak cerdik je...resepi kat sini aje..


9 ulasan:

budak penjara berkata...

wahhh..ramainya ank akk..keluarga bahgia ni..hehe

munna berkata...

SEMOGA TERCAPAI IMPIAN KAK NO... MUNNA NI BUKAN MAKIN TURUN...NAIK ADALAH

ariana berkata...

No: insyaallah tercapai tu..yg penting semangat..tp dlm berdiet tu, asyik keluar resepi je blog No..hehe..kuat menahan godaan ni..Akak berat badan zaman anak dara 40 lebih..sekarang hanya 50 kg je huhu..

halila Ibrahim berkata...

semoga berjaya ... kak no x makan nasi erkk ... boleh ka.. kalau sy mmg tak boleh .,,, kena makan jugak nasi huhu...

sal berkata...

sikit lagi no..sikit lagi akan dapatlah berat badan ideal yang dihajati.. ..

cabarannya menahan diri dri...hik2 kena puasa tengok makanan yg sedap2..

suri solehah berkata...

no..semangat tu...akak lepas gugur yang ke empat hari tu badan naik mendadak..tambahan sekarang tgh preggy..dah jd tong drum huhu

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

go go chaiyok dimana ada kemahuan disitu ada jalan. diet diet gak, jangan tak makan langsung no. malam no janganlah makan nasi, minum susu ngan oat.akak memang tak pernah makan nasi waktu malam, nampak je akak masak.

Hanis MY berkata...

Kak no...sy sgt2 tabik ok! Teruskan! Uwaa nk trnkn berate badan gak...

mzhany berkata...

no cayalah!!!!!

share lah rahsia anda;)