Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 31 Oktober 2011

Pernah Dapat JOHAN?

Sedang No duk belek gambo2 lama dalam fb ni..tetiba No tersentuh dengan komen ni..


Hahaha...No sungguh2 xtau yang No pernah jadi Johan dalam Pertandingan Bayi Sihat. Yang No ingat memang No selalu p klinik desa kat kampung No tu. Masa tu tentula kita dah besar sebab dah ingat memori tu..

Klo nak tau cerita sebenar kene jejak kasih jumpa ayah si BHKM ni la..tu name gleme..ala, takkan x ingat cite Kesatria Baja Hitam..salah satu cite kegemaran No dlu selain Gaban...

Ni la No si Bayi Sihat tu hehehe
DOB : 8 Mac 1977
Berat lahir : ntah le...

Nurul Husna
23 Mei 2000
Berat lahir : 2.9kg

Muhamad Faris
13 Sept 2001
Berat lahir : 3kg

Muhammad Farihin
4 Feb 2006
Berat lahir : 3.55kg

Muhammad Fadhlan Fakhri
19 Mac 2007
Berat lahir : 3.2kg

Sume gambo anak2 adalah baru lepas bercukur hehehe....

6 ulasan:

halila Ibrahim berkata...

patut la anak2 comell...

Ann Huda (Ate) berkata...

Klasik nya gambo pertama tu :). Sila perhatikan tepi gambo tu yang dipotong macam renda. Nostalgia. Masih ada simpan gambo masa baby ek? Ate ada satu jer, tu pun ramai2 ngan adik beradik.

Ehh..rambut No lebat. Ate dulu botak sampai umur 3 tahun tak nak tumbuh, halusss jer. Hahaha.

Pia berkata...

"salam no...eh no ada gak foto masa kecik kan..akak takde... sedih2..paling kecik akk ada pun foto drjh dua,itupun baru ni jer kwn fb masukkan(foto kelas..)...kelakar tgk diri sendiri ms kecik..No masa baby ni kiut...hehhe..bdn semangat sbb tu leh menang tu...Anak2 no tak penah masuk pertandingan bayi sihat ker?"

cikguden berkata...

gambar2 retro. susah nak cari balik ni

mzhany berkata...

muka farihin tak berubah kan no

Amy Syaquena berkata...

comelnya mereka..