Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 18 Oktober 2011

Santai Di Pantai Pandak, Chendering.

Time No balik kampung hari tu, sempat juga singgah menikmati suasana di sini. Balik raya sebelum tu tak sempat, ye la..duk ke hulu ke hilir kan..tu pun masih ada yang tercicir dalam senarai untuk diziarahi..

Lokasi Pantai Pandak ni dekat je dengan rumah kakak No. No lepak sini setelah balik dari bandar Kuala Terengganu..ala yang entri naik Bok Nambang. Sebab tu masih berpakaian yang sama hehe..









Cuma yang tak seronoknya, keadaan pantai yang tidak dijaga sepenuhnya oleh pengunjung. Mereka membuang sampah dan sisa makanan yang dibawa di merata tempat. Mmmmmmm.....





Sampai bilakan kita harus begini??..

12 ulasan:

ariana berkata...

No..dekat dah ngan umah akak tu..:))
Kat pantai mana-mana pun, kat Telok Cempedak nun..masalah buang sampah merata ni mmg tak selesainya..salah siapa..masyarakat kita jg..

zill berkata...

itu la..sikap manusia...
ambik mudah jer..buang merata2...

Daddy Ziyyad berkata...

Memang sedih tgk mentaliti org Malaysia ni...tak tahu jaga alam sekitar, pengotor...

Sepanjang saya mengembara kat Australia, pantai2 mereka amat bersih, hatta pantai2 yg kat kawasan pedalaman/terceruk sekalipun...

Byk pantai2 menarik kat Tganu kan..best utk fotografi..:P

halila Ibrahim berkata...

mana2 tempat pun sama la kak no .. bab2 sampah ni sikap manusia la jugak ...

Pia berkata...

"sikap tk bertanggungjawab sesetengah manusia ni ni sampai kiamat pun tk selesai...siapalah nak jaga persekitaran kita kalau tidak kita sendiri kan..."

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

rakyat Malaysia pengotorkah ek? Sbnrnya tak bertanggungjawab!

Ila berkata...

sekarang ni kat mana2 pantai semaunya kotor..mentaliti org malaysia adalah sangat teruk

munna berkata...

tu mmg penyakit rakyat kita...dah makan sampah biar mcm tu aje

sal berkata...

cntik kawasan ni ye no.. klu tempatnya bersih lagilah bes...

terbayang klu petang2 duduk sini, melihat keindahan alam..terleka...

mzhany berkata...

hurmm tang sapoh tu dokleh wak mende la no, adeihhh kot mane mane pun gini. ntah la bile la nok ubah..ye kene ajor dr awal ni

~izan~ berkata...

cantik semua gmbr,tp yg gmbr bwh2 tu kesian kat alam..harap2 kita dijauhkan penyakit mcm ni hehe..sama2 simpan sampah then buang kat tmpt sepatutnya..

IBU GEBU berkata...

apasal tak mandi kak no? ala... rugilah g pantai tak main air!