Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 14 November 2011

Penjual Tudung Tak Bertudung-

Pagi semalam No p pasar tani dengan Abang naik moto.. Lepas beli barang kami terus balik sambil round2 dengan moto. Sekali No terpandang dalam 1 gerai jual tudung2..rasa berderau jugak bila tengok si penjual tu berambut ala2 rebonding paras bahu duk dalam gerai tu. Dia sorang2 je takde pelanggan lagi masa tu. Aik, pelik pulak kan..gerai 100% jual tudung tapi penjualnya freehair pulak. Klo jual barangan lain tu xdelah nampak pelik sangat..aduyai..


No tak puas hati, lepas melintasi gerai dia..No berpaling lagi dan No amati betul siapa la gerangan empunya badan tu. Loooooo, hahaha lelaki upenye..rambut ala2 Zamani Slam gitu ahaks....tepuk dahi No dibuatnya..kuang kuang kuang..


Moral : Lain kali selidik dlu SEBELUM MENGATA..

8 ulasan:

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

no , ye ke penjual tudung semua bertudung. betulah no, cam janggal je kalau orang islam yg tak bertudung jual tudung, lainlah bukan islam.biasalah tu no, samlah ngan akak hati tu berkata dulu.kui kui kui

cikguden berkata...

owh lelaki jual tudung. hebat...

munna berkata...

hahaha.... skrg ni mmg mudah tertipu dgn penampilan anak muda skrg ni.... klu kat Jln TAR...yg tauke jual tudung lelaki pun sanggup pakai tudung utk promosi

So Shy Lady berkata...

wahwahwah siap rmbut rebonding lg si pnjual tdung tu yer ngeh3x
mukanye encem mcm zamani tak?(soklan gedik)

ariana berkata...

Tapi No, mana boleh..lelaki meyerupai pompuan..tak baik juga tu..tp ye lah..dunia akhir zaman dah..

MaMa NuRuL berkata...

ni lah yg orang putih kata...cakap siang pandang-pandang, cakap malam dengar-dengar...hehhe

Kakzakie berkata...

Kalau di JB ini banyak yg begitu No. Tapi dia jual mendapat pahala juga sebab menggalakkan kita menutup aurat. Giliran dia kita doakan moga akan terbuka hatinya

Tapi yg No nampak ini lelaki bergaya sebab nak tarik perhatian hihi....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

ada juga nyah yg dah bertudung..hehe