Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 11 November 2011

Qurban Aidil Adha 2011

No just nk kongsi lembu yang paling sporting ni je yang sebatang dari kakinya dan sekerat dari lidahnya No dh buat ROJOK KATEH hehe..

dah bersedia nampak nih...






Lembu tu 1bahagian bersamaan RM330. Lembunya baik dan kurang lemak. Bahkan boleh dikatakan 0.01% je lemak yang nampak. Klo kumpul2 tak sampai 300g rasanya.

Daging bahagian kami tu sume kami bahagi kepada 3bahagian pula. 1bahagian kami amik, 1bahagian sedekah dan 1bahagian hadiah kepada jiran tetangga.

Alhamdulillah selesai sudah..

Raya ke-2, kami tak masak pe2 pun sebab ada undangan openhouse 3umah je pun hehe..AlHamdulillah..terima kasih atas rezeki ni..

4 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

Ayat No yg atas tu mcm menakutkan Rina lah hehe..sebtg dr kakinya..sekerat dr lidahnya..

halila Ibrahim berkata...

oo .. kat sini satu tompok ( bahagian) rm380 ...tp sy tak berani tgok .. suami ada rakam .. sampai sekarang tak de semangat nk tgok..

rATu kEBaYA berkata...

keje melapah ni mmg kena pada yang pakarkan..

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

no , akak suka daging yg berlemak.sedap. kalau dging tak de lemak tu, terselit kat gigi sakit. apa-apa pun pilihan akak daging.amboi tersenyum je abang no,tak sabau nak makan rojak keteh no kot.kui kui kui