Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Rabu, 2 November 2011

WW : Teka > Kami Main Apa?..

11 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

main congkak kut hahaha..x tahulah No

halila Ibrahim berkata...

Congkak atau batu sambut... teka sampai 2... hehe

munna berkata...

BATU SEREMBAN KOT ...

Nida berkata...

Boleh teka berapa kali ek...

kalau boleh dua kali nak teka main:

1. Istana pasir
2. Main masak-masak...hehe

(kalau sekali je, Nida ambil jawapan pertama kot...)

cikguden berkata...

main batu lambut. hehehe.tak pun main ceper. hehe

Kakzakie berkata...

Cara genggam tangan macam main congkak No. Anak-anak tengok mak-ayah lawan ye:)

Norhafiza berkata...

sume jawapan di atas SALAH hehe..boleh la nk teka banyak mana pun..

mmmm macam nk adiah la pulak sape yang dapat teka nih...

MaMa NuRuL berkata...

main dgn anok kucing!!

Pia berkata...

"main apa ni no..hehhe..tak dpt hadiah ker...?"

Ann Huda (Ate) berkata...

Mula Ate ingat batu seremban atau ceper tp bila baca komen kat atas No kata salah. Ishh...tak tau lah.

ariana berkata...

Nak kata main congkak..ke dok tgk siput atau kerang laut..hehe..